Forum Club de Tennis Taula Sant Quirze
Setembre 05, 2010, 04:47:03 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: Sang Verda!!!

Pàgina Club Tennis Taula

Inici   Ajuda Buscar Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: CALÇOTADA I TASQUES  (Llegit 585 cops)
botepronto
2aA 2010
Jr. Member
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 68

Veure Perfil
« el: Març 22, 2010, 05:33:37 »

Hola a tots.

Ja s'acosta la Calçotada i arriba el moment de distribuir tasques per equips i algunes per persones concretes.

Al final serem 30 persones.

Hi ha dues opcions per quedar o a les 11:00 del dissabte a la Patronal o per a qui ja sàpiga anar a casa meva a les 12:00 a casa meva

Sé que sembla aviat però s'ha de tenir en comte que s'han de fer 600 calçots, que s'han de montar les taules i les cadires per tothom i que no anem de restaurant si no que és a casa meva i per tant tothom, repeteixo tothom, ha de col·laborar, tant en arribar a l'hora com en les tasques.

Ara us posaré per equips les tasques que corresponen

Equip de Primera A: S'encarregarà del beure (que tinguin en comte les begudes que hi ha a la Patronal i que calculin)

Equip de Primera B: S'encarregarà del pica-pica i dels cafès

Equip de Segona A: Ens encarregarem dels calçots i dels pollastres

Equips de Segona B, Segona C i Tercera: S'han d'encarregar de les postres i de portar pa per a tothom. (Que els capitans es posin d'acord)

Tasques Individuals:

Joan: Fer els números (per tant tota la gent que es gasti diners que els hi passi a el Joan) per a desprès poder passar comptes lo més aviat possible.

Cristina (Joan de reserva): Montar el Campionat de la WII
En línia
joan
Administrator
Sr. Member

Missatges: 380

Veure Perfil
« Resposta #1 el: Març 29, 2010, 12:52:31 »

Hola a tots,

per fer els números de la calçotada necessito que tothom em digui el que es va gastar. Diria que em falten les begudes i el pa, a part dels calçots, pollastres... ara ja tinc el pica-pica i les postres.

M'ho podeu dir per aquí, enviar per email o donar en persona... aquesta última opció pot ser complicada... demà, per exemple, aniré a entrenar, així que seria una opció.

Com més aviat ho tingui, més aviat passarem comptes. Ens veiem Ginyar
En línia

joan
Administrator
Sr. Member

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Abril 18, 2010, 06:37:16 »

Comptes calçotada:

Ha sortit a:

497.5 / 25 = 19.90 per persona... arrodonim a 20 euros per simplificar-ho. A la resta de càlculs també he anat arrodonint alguns cèntims.

Ara posaré per equips (més o menys, ja que els de 2aB i 2aC van junts, l'Andrés Jr. l'he posat amb l'Andrés) com surten els càlculs dins de cada grup i el que haurà de pagar cada un d'aquests al Carles.

Primera A (Carlos 2, Joselu 2, Andrés 4)

Persones: 8 Gast: 160€ - Han comprat per valor de: 191.5€ - 58€ (de beguda que es va quedar el Joselu) = 133.5€

En aquest grup el Joselu li ha de pagar 40€+58€ (de la beguda) = 98€ al Carlos.
L'Andrés li ha de pagar 80€ al Carlos.
El Carlos un cop tingui tots els diners, haurà de pagar 26.5€ al Carles.

1a B (Josep Maria 2, Leandre 1) - Jo li devia diners al Carles i ja li he pagat directament, restant-ho del total.

Persones: 3 Gast: 60€ Han comprat per valor de 32€.

El Josep Maria ha de pagar 40€ al Leandre.
Després el Leandre ha de pagar 28€ al Carles.

2a B, 2aC (Eduard 2, Ramon 3, Jordi 2)

Persones: 7 Gast: 140€ Han comprat per valor de 10€.

L'Eduard ha de pagar 40€ al Ramon.
El Jordi ha de pagar 40€ al Ramon.
Després el Ramon ha de pagar 130€ al Carles.

3a A (Victor 2, Tim 1)

Persones: 3 Gast: 60€ Han comprat per valor de: 51€

El Tim ha de pagar 20€ al Víctor.
Després el Víctor ha de pagar 9€ al Carles.

2a A (Jose 2):

Persones: 2 Gast: 40€

El Jose ha de pagar directament 40€ al Carles.

Carles:

Persones: 2 Gast: 40€ Va comprar per valor de 271€. Hauria de rebre dels altres equips: 271€-40€ = 231€.

Rep: 26.5€ (1aA) + 28€(1aB) + 130€ (2aB i 2aC) + 9€(3a) + 40€(Jose) = 233.5€ (els 2.5€ de diferència són pels arrodoniments).

Per qualsevol cosa no dubteu en contactar amb mi o amb el Carles. Fins aviat Ginyar
« Darrera modificació: Maig 18, 2010, 11:55:22 per joan » En línia

Leandre
2ª "A"
Full Member
*

Missatges: 139

Veure Perfil
« Resposta #3 el: Abril 18, 2010, 07:48:00 »

Hola Joan, encuentro a faltar el café que trajo Josep María. Quizás no te paso la nota, a no ser que quedaseis en otra cosa.
Leandro
En línia
joan
Administrator
Sr. Member

Veure Perfil
« Resposta #4 el: Abril 19, 2010, 12:07:21 »

Hola Leandre,

sí, és veritat. No me'l va passar. De totes maneres, ho vam parlar amb el Carles i ja ho tenim arreglat. Que li passi a ell el que es va gastar en cafè i el Carles li pagarà. Ja vam contar el Carles com a 2 persones per si de cas. Si el cafè fos més de 20€, aleshores sí que s'haurien de revisar els números. Esperarem a veure què diu el Josep Maria. Ens veiem Ginyar
En línia

Pàgines: [1]
  Imprimir  

Anar a: